Friday, October 19, 2012

THE WAY FORWARD : LGBT & SEKSUALITI MERDEKA

1.  Wow...!! Ribut 1 Malaya. Pasangan kekasih rakyat Malaysia telah memuat naik gambar-gambar dan video aksi seks mereka di internet.

2.  Rakyat Malaysia hokay..!! Alvin Tan Jye Yee 24 tahun dan pasangannya Vivian Lee 23, bukan hanya tidak langsung merasa bersalah (atau malu) malah begitu bangga mempertahankan perbuatan mereka. Atas dasar KEBEBASAN.

3.  Sekalung tahniah diucapkan kepada Dato Seri Anwar Ibrahim, RAJA SEGALA KEBEBASAN di Malaysia. Juga tahniah kepada Ambiga Laknatullah, misi anda untuk menyesatkan umat sudah mula menampakkan hasil. 

4.  Saya nak mengajak seluruh umat Melayu Islam untuk berfikir sedalam-dalamnya. Apakah ini Tanah Melayu yang kita inginkan? Apakah kebebasan tanpa batas ini yang kita impikan untuk anak cucu kita? Atau apakah kita sudah terlalu terbuka dan liberal, sehinggakan kita tiada masalah untuk menghalalkan perbuatan seperti ini, yang pastinya akan menjadi titik mula kepada sesuatu yang lebih memualkan.

5.  Di sinilah letaknya bahaya ancaman liberalisme yang didokong oleh DS Anwar. Inilah yang diperjuangkan oleh Seksualiti Merdeka & pengamal LGBT, atas nama kebebasan dan hak asasi.

6.  Benar, setiap manusia mempunyai hak dan bebas untuk melakukan apa saja. Benar, kebebasan bersuara, kebebasan ekspresi dsb tidak boleh disekat, terutamanya di zaman serba canggih ini. Tetapi, harus difahami bahawa KEBEBASAN MUTLAK TIDAK PERNAH DAN TIDAK AKAN UJUD di muka bumi Allah ini. Manusia, walau sebebas mana sekalipon wajib tertakluk kepada adab, peraturan dan undang-undang. Inilah yang membezakan di antara Manusia (seperti kita) dan HAIWAN (seperti DS Anwar, Ambiga & kuncu2 mereka).

7.  Disebabkan bahayanya ancaman liberalisme ini kepada seluruh ketamadunan umat terutamanya Melayu Islam, maka fahaman yang dibawa oleh DS Anwar & Ambiga WAJIB ditentang habis-habisan. Melayu Islam tidak akan mampu mempertahankan Maruah & Kesucian Agama Bangsa sekiranya fahaman kebebasan melampau ini dihalalkan dan diterima sebagai sebahagian daripada kehidupan. DS Anwar dan Ambiga harus sedar bahawa Tanah Melayu tidak boleh disamakan dengan mana-mana negara lain. TANAH MELAYU ADALAH BENTENG AKHIR KETAMADUNAN ISLAM !!

8.  Umat Melayu Islam harus sedar akan tanggungjawab memerangi sebarang cubaan untuk "mengliberalkan" kehidupan mereka. Wajib bagi umat Melayu Islam bangun dan memerangi usaha untuk menanamkan fahaman sesat ini, termaksuklah cubaan untuk mensamatarafkan semua Agama.  

9.  Langkah pertama ke arah mempertahankan kesucian Agama Bangsa ialah dengan TIDAK MENGUNDI PAKATAN RAKYAT, KHUSUSNYA KOMUNIS DAP dalam PRU 13 nanti. Amat mudah. Melayu Islam harus bertekad, bermula dari sekarang, agar kita mampu untuk mengenepikan segala kepentingan peribadi, puak, kaum, fahaman politik dsb, dan melihat PRU 13 dari skala yang lebih besar, iaitu MENENTUKAN SURVIVAL DAN MASA DEPAN MELAYU ISLAM. Melayu Islam harus sedar bahawa, KITA TIADA PILIHAN LAIN SELAIN UMNO.

10.  Semoga Allah SWT memberikan kita kekuatan dalam memperjuang & mempertahan Kesucian Agama Bangsa. ALLAH BERSAMA UMNO. 

     

1 comment:

  1. emmmmm.
    Equal right and own right and whatever right they claimed...for me these couple is idiot and lost their dignity as human and now slowly transform as animal. Vote UMNO/BN!!!!

    ReplyDelete