Tuesday, July 10, 2012

PENCACAI UMNO


1. Ada dikalangan penyokong tegar PAS melabel dan menggelarkan saya sebagai PENCACAI UMNO.

2. No Problem. Tak ada masalah. Saya Redha. Beribu kali lebih baik DARI MENJADI PENCACAI CINA KOMUNIS.

3. Saya pencacai UMNO. Bukan pencacai DS Najib, TS Muhyiddin atau sesiapa saja. SAYA PENCACAI UMNO, sebagai sebuah institusi yang memperjuang dan mempertahan Maruah & Kedaulatan Agama dan Bangsa saya. Sebagai pencacai UMNO, ini membawa maksud bahawa SAYA ADALAH PENCACAI KEPADA SELURUH UMAT MELAYU ISLAM di TANAH MELAYU BERTUAH ini.

4. Kalau saya seorang pencacai kepada perjuangan memartabatkan Agama dan Bangsa, KENAPA SAYA TIDAK MEMILIH PARTI ISLAM seperti yang kononnya diperjuangkan PAS?

5. ISLAM kah PAS sekiranya menghalalkan perjuangan diperkuda dan dilembukan oleh KAFIR HARBI DAP? ISLAM kah PAS sekiranya menggadai segala prinsip dan pendirian dalam perjuangan kononnya untuk menegakkan Syiar Islam di Tanah Melayu HANYA KERANA TUNDUK KEPADA KEHENDAK CINA KOMUNIS DAN DENDAM KESUMAT TERHADAP UMNO?

6. ISLAM kah PAS sekiranya menghalalkan Kalimah Allah dikongsi bersama Agama lain? ISLAM kah PAS sekiranya menyokong BIBLE BAHASA MELAYU DIEDAR DAN DIJUAL SECARA TERBUKA?

7. ISLAM kah PAS sekiranya MENYOKONG PLURALISME DAN LIBERALISME? Islam jenis apa SEKIRANYA MENYOKONG FAHAMAN SEMUA AGAMA ADALAH SAMA DAN SETARAF?

8. ISLAM kah PAS sekiranya MENYOKONG LGBT? ISLAM kah sekiranya pengamal LGBT DIANGKAT SEBAGAI PEMIMPIN ?

9. Maka sebab itulah saya memilih untuk menjadi PENCACAI UMNO. Sekali lagi saya ingin mengingatkan kepada seluruh umat MELAYU ISLAM di TANAH MELAYU ini bahawa UMNO TIDAK SEMPURNA. UMNO pastinya ada kekurangan, kelemahan, kesilapan dan lain-lain, TAPI MELAYU ISLAM di TANAH MELAYU TIADA PILIHAN LAIN SELAIN UMNO.

10. HIDUP UMNO, HIDUPLAH MELAYU. HIDUP MELAYU, MAKA HIDUPLAH SYIAR ISLAM DI TANAH MELAYU. Insya Allah.

No comments:

Post a Comment