Thursday, July 12, 2012

PAS itu Islam, UMNO itu SESAT

1.  Yahya Ibrahim, penyokong tegar PAS berusia 78 tahun telah menceraikan isteri yang dinikahi sejak 14 tahun lalu, Che Hasnah Che Ahmad, 61 tahun di Mahkamah Syariah Pasir Mas, Kelantan

2.   Punca penceraian tersebut adalah kerana sepanjang tempoh perkahwinan selama 14 tahun, si suami tidak berjaya untuk mempengaruhi si isteri (seorang penyokong tegar UMNO/BN)untuk menyokong PAS. Si suami menuduh si isteri "TELAH TERPESONG DAN SESAT DARI AJARAN ISLAM KERANA TIDAK MENYOKONG PAS".

3.  Marilah kita doakan agar Yahya Ibrahim akan segera mengampunkan dosa bekas isterinya dan mereka berdua sama-sama akan masuk syurga di akhirat nanti bersama TG Nik Aziz, TG Hj Hadi dan ahli-ahli PAS yang lain.

4.  Terima kasih PAS kerana telah berjaya meracuni pemikiran anak bangsa Melayu Islam. Terima kasih kerana telah berjaya memecahbelahkan perpaduan dan kesepakatan Melayu Islam. Terima kasih banyak-banyak kerana telah "singlehandedly" menghina dan menjatuhkan maruah Agama dan Bangsa sendiri.

5.  Isu ini sebenarnya membawa implikasi dan kesan yang amat besar dan membimbangkan. Bercerai kerana pegangan politik yang berbeza? Bercerai kerana si suami menganggap si isteri sudah TIDAK ISLAM lagi akibat fahaman politik? Masya Allah. Apa dah jadi dengan Melayu Islam.

6.  Siapa yang harus dipersalahkan? Suami atau Isteri? Siapa yang harus menanggung dosa akibat runtuhnya sebuah masjid? Mudah, PAS, Kepimpinan, Ahli dan Penyokong PAS..!!    
Kita belum pun bercakap pasal siapa nak tanggung dosa menguburkan ahli-ahli PAS tanpa dikapan kerana kononnya mati syahid.

7.  Sekiranya masih ada dikalangan Melayu Islam yang menganggap perjuangan PAS adalah benar, sekiranya ada lagi yang masih belum sedar akan BETAPA SESATNYA PAS, saya seru, rayu dan pohon, bukalah mata, bukalah hati. Mohonlah kepada Allah SWT agar ditunjukkan jalan yang benar kerana ternyata selama ini anda semua telah SESAT DAN MENYESATKAN.

8.  Kepada seluruh umat Melayu Islam, marilah kita sama-sama bertaubat, kembali kepada ajaran Islam sebenar, kembali kepada asas perjuangan asal kita iaitu Mempertahan dan Memperjuang Maruah, Kesucian dan Kedaulatan Agama dan Bangsa kita. 

9.  Ayuh kita sama-sama TOLAK PAS. Semoga Allah Merahmati Perjuangan ini. Insya Allah.

No comments:

Post a Comment