Thursday, January 19, 2012

PAS dipijak lagi..

1. Perlantikan pengganti Dr Hasan Ali dan rombakan portfolio Exco Negeri Selangor telah menimbulkan beberapa persoalan besar di dalam fikiran saya.

2. Pertama, Pesuruhjaya Negeri tidak dilantik? TIDAK LAYAKKAH Dr Rani untuk memegang jawatan tersebut? Tidak layak dari segi apa pula? Dan kalau benar Dr Rani tak layak, atas dasar apa pula dia dilantik sebagai Pesuruhjaya PAS Negeri Selangor?

3. Kedua, kenapa sebuah "parti Islam" TIDAK DIPERTANGGUNGJAWABKAN UNTUK MENJAGA KEPENTINGAN AGAMA ISLAM DI SELANGOR? Kenapa hanya diberikan tanggungjawab untuk adat istiadat Melayu, Belia dan Sukan sahaja?

4. Ketiga, apa pula keistimewaan TS Khalid, MB Selangor yang melayakkan beliau untuk memegang portfolio Agama Islam?

5. Kesimpulannya, PAS sekali lagi "kena main" dengan DAP kapir laknat.

6. DAP tak inginkan Ahli Exco yang lantang memperjuang dan mempertahan maruah & kesucian Agama Islam. Maka, sekali lagi TS Khalid dikudakan dan akan terus dikudakan terutamanya jika timbul lagi sebarang isu berkaitan maruah dan kesucian Agama Islam. Mudah bagi DAP untuk meneruskan agenda "membunuh" Islam di Selangor. Mudah untuk meneruskan agenda pemurtadan dan mengkristiankan umat Islam Selangor. Semakin mudah bagi DAP untuk "mengSingapurakan" Selangor, hanya TS Khalid, budak suruhan KOMUNIS yg jadi penghalang. Bisikan halus Ronnie dan Teresa sudah memadai untuk mencairkan TS Khalid untuk menjual Agama dan Bangsa.

7. Umat Melayu Islam Selangor, terutamanya yang di dalam PAS, ayuh kita sama- sama kembali ke asa perjuangan asal. Bersatulah kita dalam mempertahan kesucian Agama Bangsa. MELAYU ISLAM TIADA PILIHAN LAIN SELAIN UMNO..

8. SSDE..!!!

No comments:

Post a Comment